Dlaczego szkolnictwo wyższe powinno być bezpłatne?

education

Edukacja nie powinna kosztować ucznia

Edukacja kosztuje, ale idea bezpłatnej edukacji polega na tym, że koszt nie jest bezpośrednio ponoszony przez osoby korzystające z niego. Koszty i ceny edukacji muszą zostać usunięte, jak twierdzi NUS, jako pierwszy krok na drodze do bezpłatnej edukacji.

Nauka nie jest produktem do nabycia

Po usunięciu kosztów ponoszonych przez osoby korzystające z edukacji, obok nominalnych cen „obciążonych” przez instytucje, można zerwać bieżące relacje transakcyjne między uczniami a instytucjami. Dopiero wtedy, NUS mówi, czy pogląd, że stopień jest produktem do wykupienia dobiegła końca.

education

Darmowa nauka będzie promować sprawiedliwość

Jeśli przeciętnie absolwenci zarabiają więcej niż nie-absolwenci, to kwota, jaką płacą w opodatkowaniu generalnym, będzie większa niż tych, którzy nie uczęszczają do uniwersytetu. Po prostu udany wkład absolwenta do ich kosztów edukacyjnych wzrasta w tym samym czasie, co ich wkład jako podatnik. Podwójny cios dla absolwentów szkół wyższych w ramach istniejących struktur opłat. Spójrz tutaj – dzisiaj nawet kasyna online są bardziej sprawiedliwe, bo oferują darmowe bonusy dla każdego gracza!

Firmy mogą zapłacić za naukę

Ustanowienie historycznych uczelni z czerwonej cegły przez bogatych przemysłowców kontrastuje obecnie z dzisiejszą kulturą korporacyjną i to, co NUS mówi, jest relatywnie niskim obowiązkiem podatkowym ze strony dużego biznesu. Zwiększenie wkładu ze znacznej działalności gospodarczej pomogłoby zapłacić za edukację publiczną.

Darmowa nauka zakończy się nierówność spłat

Reformy opłat za czesne zwiększyły próg spłaty do 21 000 funtów, ale odsetki są naliczane, czy spłacasz dług, czy nie. Jeśli więc ktoś przez długi czas zarabia poniżej progu, a potem zarobi ponad 21 000 funtów, mogą spłacić więcej niż ktoś, kto idzie prosto do dobrze płatnej pracy po ukończeniu studiów.

education

Darmowa nauka pozwala absolwentom przyczynić się bardziej do gospodarki

Jeśli od dziesięcioleci spłacają zadłużenie studentów, zmniejsza się zdolność absolwentów do przyczynienia się do gospodarki przez dochód do dyspozycji.

Darmowa nauka dzieje się w Europie

Kraje nordyckie mają udany system bezpłatnego nauczania obejmujący studia podyplomowe. W Norwegii i Finlandii bezpłatna edukacja jest rozszerzona na studentów z innych krajów spoza UE. Niemcy właśnie zniosły opłaty we wszystkich swoich stanach.

Koszt nauki jest daleko od nierozsądnego

Rząd pieniądza obecnie odkłada na anulowanie niezapłaconego długu studenckiego, który może zostać natychmiast zapisany w systemie bezpłatnym, a rozłożone wprowadzenie bezpłatnej edukacji

kosztowałoby to przez trzy lata. I NUS mówi, że sprawiedliwy wkład ze strony dużego biznesu będzie więcej niż obejmował dodatkowe inwestycje publiczne w szkolnictwie wyższym.